- Moeten zoeken tussen veel aanbod
- De locatie al willen beleven vóór vertrek
- Inschatten afstanden, locaties en tijdsduur is lastig
- Onzeker wat er te zien, doen en beleven valt
”Klanten willen zelf kiezen tussen het aanbod maar uitzoeken neemt veel tijd in beslag.”
- Overzicht creëren op de website
- Onderscheidend zijn ten opzichte van de concurrent
- Beleving creëren op de website
- Betrouwbare tips geven per locatie
- Zoveel mogelijk klanten helpen zonder dat het teveel tijd kost
”Je aanbod is zeer groot en divers, de uitdaging is om klanten vast te houden op je website.”
Voordelen:
- Al het aanbod in één overzicht
- Zorgt voor beleving voor vertrek
- Filtermogelijkheden op basis van voorkeur
- Geeft de klant de informatie waar hij naar op zoek is zonder dat bedrijven hier extra tijd aan kwijt zijn
- Goedkoper en sneller dan wanneer je zelf een interactieve kaart maken zou.
”Geef overzichtelijk weer wat een locatie en de omgeving te bieden heeft. Zo inspireer je klanten en bied je ze zekerheid.”